Heineken nakatab jalgpallipalavikku

Miks tegime?
Võrreldes kohalike suurte konkurentidega on Heinekeni meediaeelarved tunduvalt piiratumad. Seetõttu oli kliendi jaoks oluline, et meediainvesteeringud suudaks lisaks üldisele teadlikkuse kasvule, oma sihtrühma rohkem kaasata ning kinnistada brändi seotust UEFA Meistrite Liigaga.

Mida tegime?
Meediakampaania selgrooks sai SMS tarbijamäng, milles osalejatel oli võimalus võita Heinekeni auhindu aga ka „lavataguseid" pileteid Meistrite Liiga poolfinaalile (Back-Stage pass). Siinkohal kaasatigi MTG kontsern, mille kanalitesse jõudsid mängu infoklipid, mis kutsusid inimesi üles osalema. Lisaks läksid eetrisse TV6 Channel ID klipid. Sotsiaalmeedias korraldati enne igat veerandfinaalkohtumist ennustusvõistlusi Heinekeni auhindadel

Mis oli tulemus?

  • Heinekeni müük Eestis tõusis 43%
  • Tarbijamängus 3 400 saadetud SMS-i
  • Tasuta meediakajastus (sh artikkel Õhtulehe spordilehekülgedel ja stend Coca Cola Plazas TV6 sünnipäeval)