Balbiino „ Vanilla Ninja on number üks jäätis Eestis!“

Miks tegime?
Balbiino Vanilla Ninja on Eesti enim müüv jäätis, millele ei ole reklaami tehtud üle kuue aasta. 2016. aasta kevadel tuldi turule aga Vanilla Ninja koonusega ja sellepärast kutsuti ellu kampaania, millel oli 3 eesmärki: kasvatada tarbijate (eriti noorte) üldist teadlikkust Vanilla Ninja jäätisest, rääkida uuest Vanilla Ninja jäätisest koonuses ning suurendada brändi toodete müüki.

Mida tegime?
Noorte tarbijate üldise teadlikkuse tõstmiseks kasutasime peamise meediakanalina välimeediat, kus tulime välja lustaka sõnumiga. Kasutades nutikat pingutatud bänneri positisooni, mis on tuntud selle poolest, et sellel avaldavad ka tavakodanikud aeg-ajalt armastust, sai meediasõnumi võimendamise eesmärk igakülgselt täidetud ning uudisportaalid asusid Vanilla Ninja jäätisest lugusid kirjutama.  Lisaks liikus Tallinnas maikuust kuni augusti keskpaigani Vanilla Ninja täisreklaamides buss, mille eesmärgiks oli teavitada, et Vanilla Ninja on enimostetud jäätis Eestis ning nüüdsest on olemas ka Vanilla Ninja jäätis koonusena. Juunis ja juulis oli lisaks täisreklaamiga bussile kasutuses ka 10 bussi tagakülge. Täiendavalt oli suvekuudel (juunis ja juulis) kasutusel  internet (sh mobiil) ning raadio. Internetis olid kasutusel lisaks sotsiaalmeediale ja võrgustikele (Google, SmartAd, Clickit)  ka Postimees ja Delfi koos mobiililahendustega.

Mis oli tulemus?
Kogu Vanilla Ninja kaubamärgi käibekasv oli võrreldes eelmise aastaga 40%, seega tõusis Vanilla Ninja jäätis ka 2016. aastal Eesti enimmüüdud jäätiseks. Vanilla Ninja pulgajäätiseid müüdi 18% rohkem võrreldes eelmise aastaga. Perioodil 2016.aasta mai kuni august müüdi 1,5 miljonit Vanilla Ninja jäätist. Võttes arvesse kampaaniasse panustatud meedia eelarvet, müüdi iga investeeritud euro kohta 50 jäätist.