SHU avamisest saab esiuudis

Miks tegime?
Eesti kingaarmastajate rõõmuks sündis 2009. a sügisel SHU. Kohe esimese kaupluse avamisega oli vaja klientides äratada tähelepanu, sest aasta jooksul plaaniti Eestis avada veel 10-15 kauplust. Uue kaubamärgi avakampaaniaks olid rahalised ressursid aga üsna piiratud.

Mida tegime?
Püstitatud strateegia nägi ette osta meediat lokaalselt, kuid mõjutada sellega ostjaid kogu Eestis. Meie plaan oli saada võimalikult suur osakaal Rocca al Mare kaubanduskeskuse uue osa avamise meediakajastusest SHU jalatsipoele ning ületada uudiskünnis üleriigilistes uudiste saadetes. Väikese meediaeelarve kompenseerimiseks oli klient nõus tegema suurepärast ja lihtsalt kommunikeeritavat pakkumist oma toodetele. Nii sündiski kontseptsioon „kingad 99 krooniga“, mis sel hetkel oli tarbijale väga ahvatlev. 

Mis oli tulemus?
Rocca al Mare uue tiiva meediakajastus kujuneski tegelikkuses SHU jalatsipoe avamise kajastuseks:  ligi 30 suuremat meediakajastust, sealhulgas Reporteri esilugu + temaatiline vaatajaküsitlus. Avamisnädalavahetusse planeeritud müügiplaan ületati üle kahe korra. Järgmiste kaupluste avamiskampaaniad viidi edukalt läbi minimaalsete vahenditega.