Liviko Viru Valge toob pimedasse aega valgust

Miks tegime?
Viinakuu on pime aeg. See on aeg, kus mäletatakse veel suve ja päiksevalgust, kuid läheneva talve vari venib aina pikemaks. Viru Valge muutus sel pimedal ajal valguse ja energia eestkõnelejaks, nooruslikuks ja vabaks üleskütjaks, süstides inimestesse tahet end käimas hoida ja õigele lainele häälestada - valgus sisse lülitada. Nii sündis „Switch on“ kampaania. 

Mida tegime?
Lisaks TV`le ja printmeediale kasutasime reklaami internetis, toetudes Eesti kampaanias esmakordsetele lahendustele, mis tagasid erilise tähelepanu:

Postimees.ee ja Elu24 - nn. bumerang bänner, mis hiirekursoriga üle liikudes kattis Viru Valge telereklaamiga ära kogu keskkonna
Neti.ee – esmakorselt lubas neti.ee oma keskkonnas kasutada Sitehat bännerit
SmartAD võrgustik – esmakordselt kasutusel  erilahendus Intro

Mis oli tulemus?
Kuigi bännerkampaania  otsene eesmärk oli tähelepanu juhtimine ja huvi tekitamine, siis saime antud kampaania raames lisaks ca 98 000 klikki. CTR oli väga kõrge - 1,93%.