Kaubamaja Osturalli tõestab oma efektiivsust

Miks tegime?
Osturalli ise on nii ajalooline ja tuntud kaubamärk, et selle planeerimine on väljakutse nii loov- kui ka meediaagentuurile – alati tuleb uuesti leida tasakaal tuttavlikkuse ja värskuse vahel, mistõttu iga kord jääb midagi samaks, millegagi tuleb kindlasti üllatada. Lisaks tehti 2013. aasta sügisel lahti  Osturalli e-pood.

Mida tegime?
Tõime  tänavatele roosa-valgete kilelintidega bränditud silmapaistvad välimeediapinnad, telesse ja raadiosse läksid lühikesed ja löövad klipid, mida esitleti tihedalt, kuna kampaania periood on ainult üks lühike nädal ning internetis kombineerisime kulefektiivseid ja optimeerimist võimaldavaid võrgustikke (Google, Facebook, ClickIT) toetuspindadega peavoolu portaalides (Delfi, Postimees), kõnelesime nii eesti kui ka vene keeles.

Mis olid tulemus?
Üldised Osturalli eesmärgid said täidetud: kampaania kokku (müügimajad+veeb) käibe kasv võrdluses eelneva aasta sügisese ralliga oli +12%. Kokku külastas kampaaniaperioodil Osturalli veebi üle 56 000 unikaalse kasutaja, tehti  86 000 külastust ja  380 000 lehevaatamist. Uute külastuste % oli 51,9, mis tähendab, et suur osa kasutajaid külastas Osturalli veebi korduvalt. Põrkemäär kampaanialehel oli vaid 32.4% ning saidil veedeti keskmiselt aega 4min 53sek! Isegi tavabänneritelt tuli põrkemäär vaid 50% (tavaline on 80-85%), mis näitab, et bännerid olid nähtaval õigetes kohtades, neile klikkinud inimesed tundsid reaalselt asja vastu huvi. 2.oktoobril kella 10-16 (kui Osturalli algas ning ka e-post oma baasidele välja saadeti) sai Osturalli leht keskmiselt üle 2000 külastuse ja üle 9100 lehevaatamise tunnis! Tipphetkel (kõige aktiivsem tund) oli keskmiselt 36 külastust ja 173 lehevaatamist ühes minutis! Kokku jõudsid kasutajad 1335 korral ostuni, mis teeb teeb conversion rate’ks 1,55%  (unikaalsete külastuste puhul 2,38%)