airBaltic paneb puhkusemõtted pähe

Miks tegime?
airBaltic on Läti lennufirma, mille kodulennuväli on Riia lennujaam. Juba aastaid polnud airBaltic teinud imagokampaaniaid ning sellest tingituna tekkis turul olukord, kus konkurendid hakkasid jõudsalt pead tõstma. Enam ei piisanud vaid taktikalistest  hinnapakkumistest, kuna hind ei olnud alati konkurentsivõimeline. Niisiis otsiti väljundit, mida teistmoodi teha ja mida uut öelda. Oli vaja läbi viia täiesti omanäoline imagokampaania.

Mida tegime?
Tallinna kesklinnas bränditi täielikult 4 bussipeatust – iga bussipeatus kujutas endast linna, kuhu airBalticu lennud viivad – Rooma, London, St. Peterburg ja Abu Dhabi. Samal liinil, kus asusid erinevate sihtkohtadega bussipeatused sõitis lennufirma poolt bränditud buss. Kampaania lisaväärtuseks oli ka nädala jooksul bränditud bussipeatustes olevad stjuardessid, kes pakkusid linnainimestele sooja teed.  Stjuardessid sõitsid ka ühe päeva jooksul airBalticu bränditud bussis ning jagasid seal kõikidele sõitjatele jooki ja suupisteid.Lisaks välimeedia kampaaniale jooksis raadioeetris interaktiivne mäng, mis kutsus inimesi üles leidma bränditud bussipeatusi ja neis ootavaid stjuardesse. Loomulikult sai esimene leidja ka auhinna.

Mis oli tulemus?
Kampaania oli edukas. Kinkekaartide müük tõusis 3 korda detsembris, mil kampaania toimus. Arvestades seda, et mingit erilist sooduspakkumist ei olnud oli tegu erakordse tulemusega airBalticule. Lisaks jagati bussipeatuste  kokku 3400 tassi teed ja umbes 7500 infolehte.