Jysk e-poe müügi suurendamine
Miks tegime?
Jysk tegutseb väga konkurentsitihedas kodusisustuse sektoris, kus neil on e-poe kaudu tehtavate müükide arv aastate lõikes olnud enam-vähem samal tasemel. Kliendi soov oli veebi kaudu teostatavate tehingute koguarvu ning mahtu pidevalt suurendada, selleks oluliselt suuremaid investeeringuid tegemata.
Mida tegime?
Tegime põhjaliku kokkuvõtte senistest meediategevustest internetis ning töötasime välja läbimõeldud interneti sihtimisloogikad.
Sihtimisel kasutasime kolme suunda:
• dünaamiline taassihtimiskampaania, mille eesmärk oli tuua veebilehel tellimuse pooleli jätnud kasutajad uuesti e-poodi ostu sooritama
• taassihtimiskampaania, millega püüdsime kõiki www.jysk.ee lehel käinud kasutajaid
• laiem sihtimine ja sõnumi edastamine suurtes portaalides toomaks juurde täiesti uusi kliente
Mis oli tulemus?
• Müügikäive oli eelneva aasta sama perioodiga võrreldes 44% suurem
• Toimunud tehingute arv oli e-poes võrreldes eelneva aastaga 31% suurem
• Konversioonimäär suurenes tänu täpsele sihtimisele 114% võrra